
De inwoners van de Zandring waren zaterdagmiddag door het ‘Honey Honey’-team uitgenodigd op een drankje op het terrein achter de kinderopvang de Zandloper. Dat gaf de bewoners de gelegenheid om een kijkje te nemen op het terrein waar zaterdag vanaf 14 uur het festival ‘Honey Honey’ doorgaat. De organisatoren liepen er met een brede glimlach…





