Adegems Nieuws
Gazette van Adegem - Gazedde van Oigem Pol Veirman

Dialyseteam Eeklo trok op teambuilding naar de Polderstreek

Alle leden van het dialyseteam Eeklo komen met alle patiënten in contact die voor een dialysebehandeling naar het AZ Alma komen. Omdat die patiënten een vast wekelijks bezoekpatroon hebben ontstaat er niet alleen een vertrouwensband met de leden van het dialyseteam maar ook tussen de leden van het dialyseteam onderling.

Om die laatste band te bestendigen wordt er om de twee jaar een dag aan teambuilding gedaan. Dit jaar was het aan Ann en Eveline om het programma van de teambuilding samen te stellen.

“We spraken vorige week zondag om 10u30 af in Bentille. We fietsten door Sint-Laureins langs de kreken tot aan de Palingbelevingsplek in Sint-Jan-in-Eremo. Bij Fred’s café was een heerlijke maaltijd voorzien.

Nadat we van al het lekkers hadden genoten was toen we buiten kwamen het kwik al goed gestegen. Dat belette ons niet om met de fiets verder te rijden langs Kaprijke naar de Landsdijk voor een schapenijsje met aardbeien, een welgekomen verfrissing.

We keerden terug naar onze startplaats in Bentille waar iedereen werd ingeschakeld voor een spelletje gaaiberdbolling en troemadam”, blikten Anne en Eveline terug op hun teambuildingdag.

“Het was een gezellige, zonnige dag en de batterijen zijn terug opgeladen”, voegde Brenda, het hoofd van de dienst dialyse Eeklo, er nog aan toe.